Blog Archives

You are here: Start » Portfolio

KURSY DLA BIZNESU

Business English: Biznesowe kursy językowe prowadzone przez Centrum MOVE & MÓW organizowane są dla firm oraz instytucji, w których nauka języka jest elementem rozwoju zawodowego. Celem zajęć jest przygotowanie słuchaczy do swobodnej komunikacji w środowisku międzynarodowym. Oferujemy firmom kurs języka ogólnego, kurs języka ogólnego z elementami języka biznesowego lub kurs biznesowy, opracowany na podstawie analizy potrzeb klienta i ukierunkowany na tematykę wybraną przez Klienta. Kursy biznesowe w naszej ofercie pozwalają na opanowanie języka wzbogaconego o takie elementy, jak: negocjowanie, prezentacje, język spotkań, korespondencja biznesowa, podróż służbowa,  marketing, obsługa klienta itp. Słuchacze nabywają takie kompetencje komunikacyjne, jak: telefonowanie, aranżowanie spotkań, zabieranie głosu w naradach i zebraniach, oraz spotkaniach towarzyskich.

Kursy LAST MINUTE dla firm: To szansa szybkiego przygotowania się np. do wyjazdu służbowego, gdzie będą Państwo musieli przygotowac prezentację, wziąć udział w targach, konferencji, spotkaniu biznesowym lub negocjacjach. Ze względu na przyspieszony charakter tego kursu, stworzymy dla Państwa możliwośc spotkania z lektorem w nietypowych godzinach, np. w dni wolne od pracy. Długośc, intensywnośc oraz tematyka kursu zostanie uzgodniona na podstawie Państwa oczekiwań.

WEEKENDOWE WARSZTATY TEMATYCZNE:
Na życzenie naszych klientów organizujemy intensywne szkolenia w formie warsztatów  tematycznych. Odbywają się one w weekendy, zazwyczaj w formie wyjazdowej. Jest to doskonała forma nauki, wymagająca intensywnego zaangażowania zarówno ze strony lektorów jak i słuchaczy. Warsztaty to forma szkolenia dająca szybkie efekty. Proponowane bloki tematyczne to np.:

  • English for socialising and small talk: rozwija umiejętności swobodnego prowadzenia rozmów w sytuacjach towarzyskich, takich jak spotkania, obiad służbowy, konferencje, podróż itp. Pozwalamy słuchaczom pozbyc się tremy w nawiązywaniu kontaktów, uczymy jak zabrac głos w dyskusji.
  • English for Human Resources: Wszystko, co związane z pracą i zatrudnieniem. Warsztaty przeznaczone zarówno dla pracowników działów personalnych, jak i dla osób zainteresowanych poszukiwaniem zatrudnienia. W ramach warsztatów takie tematy jak proces rekrutacji, rozmowa kwalifikacyjna z punktu widzenia pracodawcy i z punktu widzenia osoby ubiegającej się o pracę, dokumentacja HR,
  • English for e-mails and correspondence: Forma i język korespondencji biznesowej. Uczymy pisania maili, sporządzania notatek, korespondencji oficjalnej, formułowania zaproszeń, raportów, a także korespondencji niezbędnej do rekrutacji, takich jak CV, czy list motywacyjny.
  • Negotiations: Warsztaty na których uczymy języka, technik I strategii negocjacji. Uczymy jak negocjowac dla uzyskania oczekiwanych efektów. Warsztaty wzbogacone o elementy psychologii.
  • Presentations: Uczestnicy opanowują techniki prezentacji, będącej niezbędnym elementem realiów korporacyjnych. Uczymy jak zrobic najlepsze wrażenie podczas prezentacji, jak sprawic, by była ona logiczna, przejrzysta i interesująca.
  • Customer service: Warsztaty przeznaczone głównie dla osób mających bezpośredni kontakt z klientami lub petentami. Uczymy, jak postępowac, by zachęcic klientów do pozostania lojalnymi względem firmy, jak załatwiac skargi i zażalenia, zarówno osobiście, jak i telefonicznie lub korespondencyjnie. Ćwiczymy, jak radzic  sobie z tzw. „trudnym klientem”

dolacz do nas_przycisk